5 תשובות
מתרגלים בדרך כלל.
מתרגלים, את פשוט אוכלת כרגיל ועושה הכל כרגיל, עם הזמן את תשכחי שהוא קיים בכלל.
קצת זמן ומתרגלים
כןן ברור שמתרגלים
מתי ששמו לי זה הרגיש ממש מעצבןן מאחורה

ואחרי פחות משבוע זה כבר לא היה בולט ועכשיו, אני לא מרגישה שיש לי את זה בכלל

ובהתחלה ששמו לי אני חשבתי שאני לא אתרגל כי כלים שאכלתי משהו זה עצבן אותי.. אל תתרגשי מזה, פשוט עדיין אל תאכלי דברים שהם ממש קשים, רק מתי שאת כבר תתרגשי ולא תרגישי את זה
כן אתה תתרגל
ואין מה לדעת אתה חופשי עכשיו חחח
אנונימית