16 תשובות
עם חברה אני לא ישנה כפיות אז עם ידיד :\
תלוי
יצא לי לישון כפיות עם ידידות, ויצא לי עם בת דודה, ולא, לא היה בזה שום דבר אינטימי או מיני. לא צריך לתת פרשנות לכל דבר. לפעמים זה סתם פשוט נוח ונחמד ועדיף מלישון בסלון..
כן
כן
כן מאוד
אנונימית
בן ובת? מאד
כן מה
תלוי בקשר אבל אני לא רואכ את עצמי ישנה כפיות עם אף ידיד
זה ממש תלוי
כפיות בלי שיצא משהו מיזה בטח שמוזר
בהחלט
תבדקי את זה אולי אתם "ידידים" רק מהצד שלל
תבדקי את זה אולי אתם "ידידים" רק מהצד שלל
כפיות זה הדיבור
ידידים שישנים כפיות הם לא ידידים
זה הגיוני אבל זה גם לא כזה "רגיל".
אז כן, זה יכול להיות להתפרש כמוזר טיפה.
אז כן, זה יכול להיות להתפרש כמוזר טיפה.
באותו הנושא: