5 תשובות
כן
שואל השאלה:
כן אבל אם נגיד אני כותבת את זה בברכה לחברה זה אחלה
כן אבל אם נגיד אני כותבת את זה בברכה לחברה זה אחלה
אנונימית
כן זה אחלה
שואל השאלה:
^למה וטפ
^למה וטפ
אנונימית
יאפ
באותו הנושא: