5 תשובות
לא פדיחה
פעם באיזה חנות המוכר נתן לי מיץ תפוזים חינם
פעם באיזה חנות המוכר נתן לי מיץ תפוזים חינם
מה לא ממש לא, בכלל לא פאדיחה ההפך.
למה פאדיחה?
ממש לא...
ממש לא פדיחה
אם את במסעדה הם אפילו מחויבים להביא לך מים.
אם את במסעדה הם אפילו מחויבים להביא לך מים.
באותו הנושא: