8 תשובות
את פשוט יכולה לבקש מהפריסנג שעשה לך את זה לעלות אותו,
והאמת שעשו לי אז הוא הכניס לי אותו אוטומטי ופשוט לא נגעתי בו חוץ מחיטוי,
ולי אישית זה לא כאב בכלל, כי לא נגעתי ורק חיטאתי אני מניחה,
אז זה לא כאב, ותוך כבר שלושה ימים כזה יכולתי להכניס.
והאמת שעשו לי אז הוא הכניס לי אותו אוטומטי ופשוט לא נגעתי בו חוץ מחיטוי,
ולי אישית זה לא כאב בכלל, כי לא נגעתי ורק חיטאתי אני מניחה,
אז זה לא כאב, ותוך כבר שלושה ימים כזה יכולתי להכניס.
את שלי הפירסר ישר היכנס לא כואב בשיט
שואל השאלה:
idk69
אני מסיימת עוד חודש
idk69
אני מסיימת עוד חודש
פשוט תשימי מסכה שלא יראו
הא להכניס ישר הבנתי. גם אפשרות אבל לא ניסיתי (:
מה זה כואב פיצוצים ישר אחרי. לקח לי שבועיים בערך להצליח להכניס אותו
ישר אפשר פשוט אסור להזיז אותו משם שבוע
שבועיים בערך
אם אסור בביהס אז תעשי בחופש הגדול (עוד שבוע וחצי בערך) ואז כל החופש זה יחלים לך
אם אסור בביהס אז תעשי בחופש הגדול (עוד שבוע וחצי בערך) ואז כל החופש זה יחלים לך
באותו הנושא: