7 תשובות
לפתוח קבוצה בוואטסאפ
כאילו שיהיה הכי קליל ואגבי שאפשר
שואל השאלה:
לגבי לפתוח קבוצה בוואטסאפ אני קצת מפחדת כי הם היו חברות לפני ואני התצרפתי ואני לא יודעת אם יש להם קבוצה לפני ואני לא יודעת אך לשאול אותן
היי רוצות להיפגש
אנונימית
פשוט להציע בעדינות
"היי מה קורה? רוצות אולי לצאת מתישהו לאנשהו? לעשות משהו ביחד מחות לביס"

אין סיבה שיגידו לל לא
תכתבי להן בואו נעשה משהו היום
תשלחי לילדה שאת הכי מחןברת אליה בקבוצה וגם הכי נחמדה ותכתבי לה היי באלך לעשות משהו אם הבנות האחרות? משהו כזה
באותו הנושא: