18 תשובות
לא מתחילים איתי :(
לא מתחילים
אבל לחברות שלי זה לרוב באינסטגרם
אבל לחברות שלי זה לרוב באינסטגרם
שואל השאלה:
שרק זאת המחמאה שאני הכי ארצה לקבל :,(
שרק זאת המחמאה שאני הכי ארצה לקבל :,(
אנונימית
ממ בטיילת,יוצא בעיקר שאני יוצאת לטיילת בת ים/ תל אביב/ראשון סו שם
לא מתחילים איתי חחח
רשתות חברתיות
ווצאפ
אינלי מושג איך הם מגיעים אליי ביכלל
אינלי מושג איך הם מגיעים אליי ביכלל
באוניברסיטה
בית ספר
בטיילת (אני גרה באילת )
באינסטגרם או פה בעיקר
את האמת לא יצא לי באוטובוס
את האמת לא יצא לי באוטובוס
לקרוא לי שרק זה נחשב? :')
אנונימית
חחח אני בן 16
אנונימי
בחלומות
אנונימית
זה רק לי או שלא?? איתי אף אחד לא מתחיל ועם חברות שלי תמיד מתחילים זה חרא דבר
אנונימית
אינסטגרם, דיסקורד, ווטסאפ, ברחוב אפילו
אנונימי
בכל מקום בערך חח גברים היום לא ממש בישניים.
באוניברסיטה, ברחוב, אינסטגרם, הופעות, מילואים...
כשמגיעים לגיל מסוים זה מתחיל לקרות יותר כי את פחות נראית כמו ילדה קטנה, לעומת גיל 16 או 17 שכולם חושבים שאת תינוקת ולא ממש ינסו כלום
באוניברסיטה, ברחוב, אינסטגרם, הופעות, מילואים...
כשמגיעים לגיל מסוים זה מתחיל לקרות יותר כי את פחות נראית כמו ילדה קטנה, לעומת גיל 16 או 17 שכולם חושבים שאת תינוקת ולא ממש ינסו כלום
במקווה
באותו הנושא: