4 תשובות
את יצאת בסדר גמור
לגיטימי להגיד דבר כזה
אולי אמרת את זה בקול רם בצורה שנשמעה כאילו רצית לפגוע
לקחו קשה סתם
זה לא שיצאת לא בסדר..דעתך היא דעתך וגם לא דיברת אליו בכלל..
הכל טוב הבעת דעה. ברור שזה לא נעים לו, אבל איש עסק רציני לא אמור להיות ככה מתגונן תוקפני, הוא אמור להתעלם.
לא עשית שום דבר רע, זה לא משהו גס או משהו.
אין לך מה להרגיש אשמה כאילו את יצאת בסדר גמור רק אמרת את דעתך וזה הגיוני לגמרי
לא יודעת ה יש לבן אדם