4 תשובות
לא, שטויות
כן מאוד
בהחלט. הוא בונה חופשי בדרגה 33, מה שאומר שהוא משרת אותם.
https://www.youtube.com/watch?v=xbuzt69rqvs
^ עדוד מ-fbi.
https://www.youtube.com/watch?v=cmiwgnvldyy
^ ביבי מדבר על סדר עולמי, בדיוק כמו ראשי מדינות אחרים שגם הם בונים חופשיים.
עכשיו נוכיח בעזרת ה' יתברך שיש לו קשר עם הראש של הבונים החוופשיים - אפיפיור:
http://news.bbc.co.uk/media/images/45760000/jpg/_45760790_007303389-1.jpg
^ ביבי לוחץ יד לאפיפיור (ראש האילומינטי והבונים החופשיים) לחיצת ידיים של הבונים החופשיים
ובנוגע לדרגה של ביבי בכת הזאת - דרגה 33. יש לא מעט סימנים ליד השם שלו, שמרמזים את הדרגה הזאת אצלו:
http://www.up2me.co.il/imgs/85524910.png
http://www.up2me.co.il/imgs/4598631.png
https://www.inn.co.il/articles/article.aspx/20030
https://www.youtube.com/watch?v=xbuzt69rqvs
^ עדוד מ-fbi.
https://www.youtube.com/watch?v=cmiwgnvldyy
^ ביבי מדבר על סדר עולמי, בדיוק כמו ראשי מדינות אחרים שגם הם בונים חופשיים.
עכשיו נוכיח בעזרת ה' יתברך שיש לו קשר עם הראש של הבונים החוופשיים - אפיפיור:
http://news.bbc.co.uk/media/images/45760000/jpg/_45760790_007303389-1.jpg
^ ביבי לוחץ יד לאפיפיור (ראש האילומינטי והבונים החופשיים) לחיצת ידיים של הבונים החופשיים
ובנוגע לדרגה של ביבי בכת הזאת - דרגה 33. יש לא מעט סימנים ליד השם שלו, שמרמזים את הדרגה הזאת אצלו:
http://www.up2me.co.il/imgs/85524910.png
http://www.up2me.co.il/imgs/4598631.png
https://www.inn.co.il/articles/article.aspx/20030
הוא כן שייך אליהם. אבל זה שהם עמלו כ"כ להפיל אותו גורם לי להניח שהוא ניסה להיות עצמאי
באותו הנושא: