3 תשובות
לא טסה בחופש אבל ככל הנראה בתחילת שנה הבאה, לפי מה ששמעתי הם עדיין לא פתחו את מרכזי התיירות, הקורונה עדיין שם אם אני זוכרת נכון.
הרוב שם כבר פתוח
לפי מה שהבנתי בסוף החודש מבטלים את כל ההנחיות אבל לא 100% בטוחה בזה
לפי מה שהבנתי בסוף החודש מבטלים את כל ההנחיות אבל לא 100% בטוחה בזה
שואל השאלה:
שמעתי שסך הכל סבבה שם פשוט עדיין יש מסיכות וצריך בדיקות קורונה כדי לטוס, כי יש וירוס הודי שנכנס קצת לאנגליה ועדיף לשמור על הנחיות אבל לא שמעתי עוד על זה
שמעתי שסך הכל סבבה שם פשוט עדיין יש מסיכות וצריך בדיקות קורונה כדי לטוס, כי יש וירוס הודי שנכנס קצת לאנגליה ועדיף לשמור על הנחיות אבל לא שמעתי עוד על זה
אנונימית
באותו הנושא: