6 תשובות
הכל תלוי בכמה את תשקיעי
יש סיכוי אבל צריך לעבוד קשה
קודם עולים מהקבצה ג ל-ב ואז להקבצה א
בהצלחה (:
אפשרי אבל קשה מאוד ותצטרכי להשקיע ממש
יש סיכוי אם תרצי מספיק ותשקיעי את יכולה((:
אני חושבת שקודם על תנסי להגיע לב ואז לא
ואם תשקיעי את יכולה להגיע לב ואז במחצית הבאה או עוד שנתיים לא
תלוי כמה תשקיעי באמת וכמה תשלטי בחומר החדש של כיתה ח