6 תשובות
תשלחי לי בפרטי הודעה, למה נפרדתם? מי זרק את מי? קצת רקע:p
אבל הרעיון זה להבין שהקשר לא היה טוב, ויאללה להמשיך בחיים חח
אבל הרעיון זה להבין שהקשר לא היה טוב, ויאללה להמשיך בחיים חח
חמודה, לשכוח אי אפשר בכוח ואפילו גם לא רצוי לנסות כי זה נחרט בזיכרון יותר חזק.
הזמן יעשה את שלו ואת עוד תראי את זה, עד אז נסי לשנות במעט את נקודת החשיבה שלך לגביו ותפנימי שאת יכולה לפרוח גם בלעדיו ואפילו יותר.
בהצלחה:)
הזמן יעשה את שלו ואת עוד תראי את זה, עד אז נסי לשנות במעט את נקודת החשיבה שלך לגביו ותפנימי שאת יכולה לפרוח גם בלעדיו ואפילו יותר.
בהצלחה:)
תקשיבי יש שלוש דרכים להתגבר על אהבה.. 1 הכי מהירה.. שהוא ממש יפגע בך. לצערי לי זה קרה ועבד מצויין אני לא מרגישה כלפיו אהבה יותר. 2 קצת איטית יותר אבל גם די מהירה- להתאהב במישהו אחר..3 הכי קשה והכי ארוך אבל הכי טיבעי- לתת לזמן לעשות את שלו -הכל כאן בא מניסיון
אני וחבר שלי נפרדנו לפני איזה חודשיים שלושה ואני עדיין לא מצליחה לשכוח אותו.
זה לוקח זמן, הרבה זמן לעבור להתגבר על בנאדם שאוהבים כל כך.
אל תמהרי תני לעצמך לעבור את זה בזמן שלך.
זה לוקח זמן, הרבה זמן לעבור להתגבר על בנאדם שאוהבים כל כך.
אל תמהרי תני לעצמך לעבור את זה בזמן שלך.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!
זה קשר שקצת קשה לשכוח, זה לא שמישהו פגע במישהו.. הקשר הסתיים בגלל מרחק בין הערים שאנחנו גרים בהם.. ובגלל זה גם ניתקנו קשר.
תודה רבה לכולם!
זה קשר שקצת קשה לשכוח, זה לא שמישהו פגע במישהו.. הקשר הסתיים בגלל מרחק בין הערים שאנחנו גרים בהם.. ובגלל זה גם ניתקנו קשר.
אנונימי
אני יודעת ככה זה גם היה לי אבל הוא פגע בי בלי שהוא שם לב כי הוא לא נתן לי לדבר איתו לא משנה חח בקיצור אני מבינה אותך
באותו הנושא: