5 תשובות
זה לא מאוד דחוף אבל זה יכול להיות סבבה אני מניחה אני לא אשתמש בזה אם יהיה
כןן וואו
לא
אני לא חושבת שממש צריך אבל זו אופציה נחמדה
לא כל כך מבין למה צריך את זה? אבל כמובן שזה גם לא יזיק, אך עם זאת לא נראה לי בין כה וכה שאפשרות זו תתווסף אי פעם אלא אם כן למערכת יהיה פתאום יותר איכפת מהאתר והיא תהיה מוכנה להשקיע בו.
באותו הנושא: