5 תשובות
ג'ובניק
אנונימית
קרבי, גם בגלל שאתה בן, גם בגלל שהפרופיל שלך הוא קרבי וגם בגלל שלפי הקבא והדפר חוץ מפקיד אתה לא יכול לעשות כלום
פרופיל 82, יחסית קבא נמוך ודפר על הפנים...
ישלחו אותך לקרבי רוב הסיכויים, תנסה להוריד פרופיל אם לא בא לך..
אני גם מוריד ל64
ישלחו אותך לקרבי רוב הסיכויים, תנסה להוריד פרופיל אם לא בא לך..
אני גם מוריד ל64
אנונימי
שואל השאלה:
^
מהמהמה מה קרבי??
^
מהמהמה מה קרבי??
אנונימי
היידה קרבי