5 תשובות
כן
אנונימית
לא אני (חס וחלילה)
וכאלה שחושבים ככה הם פשוט מגעילים
וכאלה שחושבים ככה הם פשוט מגעילים
ברור, יש המון אנשים כאלה. נגיד אני גרה ברמת הגולן, ומסתבר שיש אנשים שאשכרה חושבים שזה לא הטריטוריה שלנו. הזוי
הם שלנו, הם פשוט תחת שלטון צבאי זה הכל, נכון אני קצת מסכימה עם אנשים שאומרים שזה לא הכי מוסרי אבל זה עדיין השטחים שלנו פשוט אין להם ריבונות ישראלית
שואל השאלה:
אנונימית, למי את טוענת שהם שייכים? הייתה כאן פעם מדינה פלסטינית?
אנונימית, למי את טוענת שהם שייכים? הייתה כאן פעם מדינה פלסטינית?
אנונימית
באותו הנושא: