10 תשובות
^כן למה לא עם את/ה רוצה אז יש את גרמינה ההיתי שם וממש כיף שם (ניראלי שזה אירופה)
מה הטייפ שלך
תלוי מה אתה מחפש, אני הייתי בהמון מדינות באירופה אבל האהובות עליי היו:
גרמניה, צרפת, איטליה, אוסטריה, סלובקיה, הונגריה וצ'כיה
שואל השאלה:
אם כדאי לי לנסוע לאירופה או לחכות לשנה הבאה?
אנונימי
נורווגיה
הייתי אומר להישאר בישראל אבל אממ לך על גיאורגיה.
אני טסה לאיטליה ממליצה לצפון איטליה
צרפת הכל נפתח והיא פתוחה לישראלים ממרץ