3 תשובות
זאת בעיה, אבל תתחיל להשקיע חזק בשביל הבגרות ופחות למתכונת, בסופו של דבר זה מה שייקבע לך את רוב הציון. למתכונת אם הייתי מבין קצת את החומר הייתי חורש תרגילים, כי לדעת את החומר התיאורטי זה לא מספיק וחייב לתרגל.
ההשפעה של המתכונת כמעט אפסית. תשקיע לבגרות כי היא מאוד חשובה
תתרגל בגרויות רק שים לב שהם לפי המיקוד