7 תשובות
חח אני ממש אוהבת אותם
למה שתשנא אותם? ואם את ככ אוהב אותם אז תפסיק לשנוא אנשים שאתה לא מכיר בלי שום סיבה, זה הפיתרון שלך (:
במקום לשנוא תחשוב על זה שרוצחים אותם ברחוב,מקללים אותם,מאחלים להם מוות בגלל המשיכה המינית שלהם.
זה מאוד מוזר
אלה סתם אנשים, לא כוכבי רשת שהרגו מישהו. על מה יש לאהוב/לשנוא אותם. מה אתה שונא בהם בדיוק?
מה יש לך לשנוא אותנו?
הם מושלמים!! הקהילה הכי יפה עבר.
באותו הנושא: