7 תשובות
כן זה יוצא כאילו את רודפת אחריו
הוא עבד לא? אם הוא עבד הוא לא יכול לענות לך
לדעתי מיותר שתכתבי את זה
אנונימית
זה בדיוק מה שקרה לי עם מישהו שיצאתי איתו דיברנו ואז הוא הפסיק לדבר פתאומית ולא שאל עליי אחרי זה והיום אנחנו לא מדברים 9 חודשים כבר , כמובן שאני לא שלחתי לו רציתי שהוא ישבור תקרח ובסוף הוא לא וזהו נגמר.
אבל אולי במקרה שלך הוא יענה..
למה שתשלחי לו דבר כזה
אם הוא מעוניין בקשר איתך הוא יראה אתזה
אולי הוא היה עסוק בעבודה בכל מקרה מאוד מיותר לשלוח הודעה בניסוח כזה
שואל השאלה:
הוא לא ענה בסוף ולא כתבתי כלום אבל כנראה הוא פשוט לא ראה או משהו
אנונימית
את רודפת אחריו,תפסיקי