6 תשובות
לא
לא בן אבל אני עם מנורת לילה כי אני מפחדת מהחושך (:
לא יכול להרדם אם אין חושך מוחלט
לא, אני לא מפחד מהחושך, אני מעדיף אותו גם ביום. אבל אח שלי הקטן תמיד ישן עם חלון פתוח בדיוק מהסיבה הזאת. די בטוח שאם הוא היה יכול, לא הייתה לו בעיה לישון גם עם אור פתוח.
תריסים פתוחים זה נחשב? לא כי אני פוחד מהחושך, סתם כי קשה לי להירדם בחושך מוחלט
אני ישן בחושך מוחלט אחרת לא כיף לי לישון
באותו הנושא: