3 תשובות
מוזר, אני כיתה יא ולא הייתה לי היום בגרות
הלך לי מעולה, קיבלתי בערך 90 בתשובות ביואל גבע
לי דווקא הבגרות לא הלכה משהו.
לא הסתכלתי על התשובות של יואל גבע כי אני לא כזה סומך עליו,
להערכתי (לפי איך שהרגשתי) אני כנראה אקבל בסביבות 70-75.
שזה מבאס כי השקעתי די הרבה השנה בתנ"ך וגם ציון ההגשה שלי היה 95..