התחברות הרשמה

אם כתוב למישהו בביו atla/tlok מה זה אומר?

7 ביוני 2021, 19:11
InstagramאינסטגרםמשפטBIOפרופיל    
2 תשובות
avatar the last airbender ו- the legend of korra :)
י
יש לי קטין במרתף
avatar the last airbender/the legend of korra נראלי
ח
חיוך (:
באותו הנושא:
אם כתוב בביו למישהו
יש למישהו רעיון מה אני יכולה לכתוב בביו?
יש לי עמוד מעריצים למישהי רעיון למשהו לכתוב בביו באנגליתת
מה זה אומר שכתוב למישהי בביו she/they?
תנו לי איזה משהו לכתוב בביו באינסטגרם אין לי מושג מה לכתוב והביו ריק.
מה לכתוב בביו פה? מה כתוב אצלכם?
מה לכתוב למישהו שמת בביו?
מה לכתוב למישהו שכתב לי "אהבתי את המשפט בביו שלך" ?
למישהו יש משפטים מצחיקים שאפשר לכתוב בביו באינסטגרם?
מה זה אומר אם למישהו רשום בביו באינסטגרם "Lag 19?
באלי לכתוב בביו באינסטגרם עצלנית ורעבה סתם בשביל הצחוקים מה אומרים?