9 תשובות
אנשים שמאמינים באלוהים ובתנך
מה זאת השאלה הזאת??? איפה קבלת האחר? כיבוד האחר? אני מגדיר את דתיים כדתיים, כאילו מה? הם לא חיות הם לא מפלצות הם בני אדם, כמוני כמוכם כמונו, בעלי דעה ודת שונה או זהה, דתיים הם באמת אחלה, דתיים קיצוניים כמו חרדים שעושים הפגנות קצת פחות, והקבוצה הזאת של משהו נטורי קרתא הם חיות אדם, ופרא אדם מאחל להם להישרף ולמות בייסורים, אולי הם מאמינים שעד שהמשיח יבוא הארץ היא של הערבים ושל פלסטין, אבל יש דרכים להציג את הדעות שלכם ולא כמו פרא אדם.
חילוני שאפילו לא מאמין באלוהים אבל מכבד את האחר, כי זה ליטרלי טקאט בסיסי וחינוך בסיסי של כל אדם, לכבד את האחר
טעות שלי :)
שואל השאלה:
היי היי, אני דתיה ואני בסהכ רוצה לדעת איך החילוניים מסתכלים עלינו ומה הקשר לכבד?? קבלת האחר!? מה!?!
אנונימית
כדתיים...?

ברה הם בדיוק כמוני זה כמו שתשאלי איך אני מגדיר אנשים עם טלפון
שכנים שלי
אנונימית
אחלה אנשים
מי שמגדירים את עצמם דתיים