11 תשובות
לא את לא אנוכית את מחפשת את מה שיהיה לו טוב
ממש לא אנוכית חיים שלי ההיפך, את דואגת לו ולמרות שאת אוהבת אןתו את מעדיפה למסור אותו כדי שיהיה לו טוב כל הכבוד
אבל החתול-
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה יהיה רשע אם אמסור אותו נכון? כי הוא התרגל אלי..
אני מרגישה חרא.
אבל זה יהיה רשע אם אמסור אותו נכון? כי הוא התרגל אלי..
אני מרגישה חרא.
אנונימית
זה כן יהיה קצת בעייתי למסור אותו כי חתולים הם מאוד טריטוריאליים ויהיה לו קשה להסתגל למקום חדש, אבל זה אפשרי. רק חשוב ממש למצוא לו בית טוב שיודע לטפל בחתולים ושידאג לו ויאהב אותו❤
הכל טוב,
כל עוד את תמסרי אותו למישהו
ולא תזרקי אותו לרחוב כמו שמלא אנשים בעולם עושים..
וכל הכבוד לך שאימצת אותו :))
כל עוד את תמסרי אותו למישהו
ולא תזרקי אותו לרחוב כמו שמלא אנשים בעולם עושים..
וכל הכבוד לך שאימצת אותו :))
אנונימית
היי , קודם כל זה ממש לא אנוכי מצידך
היו לי שתי חתולים וארנב ואת כולם מסרתי כי לא היה לי מספיק כסף לממן חיסונים מחלות סירוס עיקור וכו..
וגם ההורים שלי פחות התחברו אליהם אז מסרתי לאנשים טובים ועכשיו הם חיים ממש בטוב גם שולחים לי תמונות שלהם מידי חודש קיצר עם קשה לך בקטע של הממון תעשי את זה.
היו לי שתי חתולים וארנב ואת כולם מסרתי כי לא היה לי מספיק כסף לממן חיסונים מחלות סירוס עיקור וכו..
וגם ההורים שלי פחות התחברו אליהם אז מסרתי לאנשים טובים ועכשיו הם חיים ממש בטוב גם שולחים לי תמונות שלהם מידי חודש קיצר עם קשה לך בקטע של הממון תעשי את זה.
לא זה לא אנוכי אפילו ההפך, אם את לא מצליחה להביא לו חיים טובים לחלוטין זה מדהים בעיניי שאת מוכנה לוותר עליו כדי שיהיה לו טוב יותר
ממש לא כל הכבוד שאימצת אותו מלכתחילה
שואל השאלה:
בדיוק^ אני מפחדת על החתול שלי חח שהוא לא יצליח להסתגל לבעלים החדשים..
בדיוק^ אני מפחדת על החתול שלי חח שהוא לא יצליח להסתגל לבעלים החדשים..
אנונימית
באותו הנושא: