2 תשובות
תמשיכי לחטא עם מי מלח ואל תישני עליו, אם זה לא עובר לפנות לפירסר
זה מה שקורה כשאומרים לחטא במשך חודש עגיל שצריך לחטא במשך מינימום חצי שנה.
קודם כל, אל תלכי יותר למכון שהלכת אליו, הם לא מקצועים.
שנית, זה זיהום. תתחילי לחטא עם מי מלח וסינטומיצין, 3 פעמים ביום.
קודם כל, אל תלכי יותר למכון שהלכת אליו, הם לא מקצועים.
שנית, זה זיהום. תתחילי לחטא עם מי מלח וסינטומיצין, 3 פעמים ביום.
באותו הנושא: