3 תשובות
במצעד הגאווה תמיד באים הרבה אנשים... אף פעם לא מרגישים לבד שם. אפשר להכיר משם אנשים או להמשיך למצוא עם מי ללכתצ
שואל השאלה:
לא קשור אני די ביישנית ואני בחיים לא הולכת לבד למקומות..
אנונימית
את לא תרגישי לבד וככה מכירים אנשים חדשים