3 תשובות
במצעד הגאווה תמיד באים הרבה אנשים... אף פעם לא מרגישים לבד שם. אפשר להכיר משם אנשים או להמשיך למצוא עם מי ללכתצ
שואל השאלה:
לא קשור אני די ביישנית ואני בחיים לא הולכת לבד למקומות..
לא קשור אני די ביישנית ואני בחיים לא הולכת לבד למקומות..
אנונימית
את לא תרגישי לבד וככה מכירים אנשים חדשים
באותו הנושא: