14 תשובות
שואל השאלה:
כן.. אין לי ממש עם מי לדבר בווטסאפ
כן.. אין לי ממש עם מי לדבר בווטסאפ
אנונימית
שואל השאלה:
הכל בסדר:) יש דברים יותר גרועים.
הכל בסדר:) יש דברים יותר גרועים.
אנונימית
יכולה לדבר איתי אם את רוצה
הכי טוב עם האוזניות ולהסתכל מהחלון
חרא לשבת עם מישהו באוטבוס אוהבת תשקט שלי וזה דווקא סבבה ככה ומשחרר
ובקטע של הבחילות מסטיק/לימון
חרא לשבת עם מישהו באוטבוס אוהבת תשקט שלי וזה דווקא סבבה ככה ומשחרר
ובקטע של הבחילות מסטיק/לימון
את יכולה לשלוח לי הודעה
אני גם את האמת ממש מתלבטת מה יהיה שנה הבאה..אני אהיה לבד ממש
אני גם את האמת ממש מתלבטת מה יהיה שנה הבאה..אני אהיה לבד ממש
שואל השאלה:
אני יודעת שיש אנשים שאוהבים את השקט הזה אבל אני יותר בן אדם שאוהב להיות בסביבת אנשים. כשאין את זה, אז זה טיפה מבאס..
אני יודעת שיש אנשים שאוהבים את השקט הזה אבל אני יותר בן אדם שאוהב להיות בסביבת אנשים. כשאין את זה, אז זה טיפה מבאס..
אנונימית
מבינה אותך יפה שלי
תיהי בסטיפס תדברי איתי אפילו הכל טוב יש פעמים כאלו אל תבאסי תעצמך מיזה
תיהי בסטיפס תדברי איתי אפילו הכל טוב יש פעמים כאלו אל תבאסי תעצמך מיזה
שואל השאלה:
תכל'ס אני סוג של מתלבטת אם בכלל ללכת לטיול. כי אני חוששת שלא יהיה לי אף אחד לדבר איתו שאנחנו נילך במסלולים..
תכל'ס אני סוג של מתלבטת אם בכלל ללכת לטיול. כי אני חוששת שלא יהיה לי אף אחד לדבר איתו שאנחנו נילך במסלולים..
אנונימית
שואל השאלה:
תודה:))) אני מאוד מעריכה את זה.
תודה:))) אני מאוד מעריכה את זה.
אנונימית
אולי תשמעי שירים ותכתבי משהו
*אל תקראי ספר או תהי בטלפון*
ומצטערת בשבילך❤
*אל תקראי ספר או תהי בטלפון*
ומצטערת בשבילך❤
ממליצה לך ללכת, טיול הוא חוויה ויציאה לטבע . אני אהיה כאן בשבילך אם תצטרכי אותי 3>
לדבר בטלפון עם מישהו/י, וואטסאפ, שירים באוזניות, לישון.
באמת שהכי כיף, קחי אוזניות תשמעי מוזיקה וקחי מסטיקים לבחילות
עם יש לך חברים נגיד מחוץ לבית ספר תהיי איץם בשיחת וידאו, תקראי אולי ספרים שאת אוהבת, תראי סדרה או משהו, קחי אוזניות כמובןן ואפילו את יכולה להעביר את הזמל בסטיפס ולענות כאן לשאלות..(: