התחברות הרשמה

למה להמון אנשים שהתחסנו נהיה דלקת בשריר הלב?

7 ביוני 2021, 16:10
קורונהחיסוניםחיסון    
2 תשובות
לא להמון, למעט
ש
שמוליק ברקובוביץ'
שואל השאלה:
לאמא שלי נהיה דלקת בלב מהחיסון ולי כואב השרירים עדיין.
אנונימית
באותו הנושא:
אנשים שהתחסנו אל תלכו עם מסיכות אתם מחוסנים לא?
אנשים שהתחסנו מוריד לבנות ?
למה אנשים שהתחסנו צריכים עדיין להשים מסכה אם הם התחסנו?
יש פה כאלה מגיל 16+ שהתחסנו?
לאנשים שהתחסנו פה לקורונה
תגידו רק אני לא מבין את האנשים שהתחסנו והם מפחדים להיות ליד לא מחוסנים?
אתם תתחסנו למרות שמתו ישר מהחיסון שני אנשים ? ו4 אנשים שהתחסנו בחיסון דומה?
אנשים שהתחסנו לקורונה?
לדעתכם צריך להתחיל להגביל אנשים שלא התחסנו ולהכניס למקומות מסויים או לטוס רק את אלו שהתחסנו ?
אנשים שהתחסנו, מה הרגשתם אחרי החיסון השני?
אנשים שהתחסנו איזה תופעות לוואי היה לכם ?