איך להתחיל עם מישהו, בלי שזה ייראה כאילו אני מתחילה איתו?
יש מישהו מהבית ספר שלי שהוא ממש חמוד, אנחנו יושבים ביחד עם החברים בהפסקות אבל אנחנו לא ממש מדברים. אני רוצה להתחיל איתו אבל זה ממש מביך במיוחד שזה מול החברים שלנו, ואין לי מה להגיד לו. איך אני יכןלה להתחיל איתו בלי שזה יראה ממש פלרטטני?