4 תשובות
חוקי אבל אם הוא עושה תאונה הוא לא יקבל כסף
אנונימית
חוקי אבל לא כדאי לו פשוט כי אי אפשר לדעת מה יקרה ומה שלא יקרה יש לו אחריות מלאה על זה
זה חוקי, אבל אם הוא עושה תאונה חס וחלילה אין לו ביטוח על האוטו.
איזה ביטוח??
אם אין ביטוח חובה, אסור בתכלית האיסור לנסוע ברכב. (וזה החוק). חס וחלילה אם הוא דורס מישהו והמישהו מת, הוא נכנס לכלא עם מאות אלפי שקלים פיצויים.
ביטוח מקיף לא חובה, אבל אם הוא ייתקע בעמוד חשמל הוא יצטרך לשלם אלפי שקלים כדי לתקן את זה.
בקיצור אסור.
אם אין ביטוח חובה, אסור בתכלית האיסור לנסוע ברכב. (וזה החוק). חס וחלילה אם הוא דורס מישהו והמישהו מת, הוא נכנס לכלא עם מאות אלפי שקלים פיצויים.
ביטוח מקיף לא חובה, אבל אם הוא ייתקע בעמוד חשמל הוא יצטרך לשלם אלפי שקלים כדי לתקן את זה.
בקיצור אסור.
באותו הנושא: