6 תשובות
אם את רעבה תקני, הכל טוב
שואל השאלה:
אבל אני אהיה בטטה
אנונימית
לאף אחד לא אכפת וחוץ מזה לא משמינים מבורקס 1
תשמעי הכל זה גירעון קלורי אני אסביר לך בקצרה אם לא הבנת אז תעשי על זה גוגל בעיקרון את פשוט צריכה להוציא יותר ממה שאת מכניסה אם תאכלי עכשיו המבורגר שסך הכל שווה ל500 קלוריות ובאותו יום הוצאת 1200 קלוריות את עדיין תרזי אז ככה שאת יכולה לאכול מה שאת רוצה ולאזן עם זה אימונים בהתאם שיהיה לך מאזן קלורי שווה