4 תשובות
יאא גם אני עולה לכיתה ט, דברו איתם תגידו להם שבא לכן להקים חבורה כזאת ואם בא להם להצטרף
שואל השאלה:
אבל זה מביך פשוט להגיד
אבל זה מביך פשוט להגיד
בכללי אתם בקשר? כאילו מדברים וזה..?
תגידי לו תקשיב תעשה ותלמד אני וחברה שלי רוצות להקים חבורה זורמת כזה רוצה?רוצה אחלה משהו כזה יאללה גם אם את לא מחבבת אותו אז מה אכפת לך
באותו הנושא: