3 תשובות
כן כן גם לנוו יואו זה מבאס אבל אצלנו זה חמישה ימים
תלכי. אני בטוחה שאחר כך תודי על זה

אמא שלי הביאה לי מורה פרטית לאמגלית שבתעודה קיבלתי 100 ובכל המבחנים גם וזה ממש עזר.
תלכי, זה לטובתך...
קחי הכל בפרופורציה, זה ישתלם.