10 תשובות
אם את בדיאטה את יכולה לבחור אם לקחת מהגלידה או לשמור על עצמך מלהתפתות. זה לא אשמת אימא שלך בסיפור הזה, את זאת שעושה דיאטה ורוצה להשקיע בעצמה לא היא.
נהנים פעם אחת
אל תגיד שאת לא סובלת אותה כי את לא יכולה בלעדיה זה דבר ראשון
דבר שני לא הכריחו אותך לאכול וגם אם אכלת אני בטוחה שאת מהממת וזה בסד לפעמים לחרוג
דבר שני לא הכריחו אותך לאכול וגם אם אכלת אני בטוחה שאת מהממת וזה בסד לפעמים לחרוג
שואל השאלה:
אבל היא שאלה אותי בטלפון אם אני רוצה ואמרתי שלא והיא עוד קנתה לכל אחד חבילה
אבל היא שאלה אותי בטלפון אם אני רוצה ואמרתי שלא והיא עוד קנתה לכל אחד חבילה
אנונימית
היא ניסתה לעשות משהו נחמד הכל בסדר :)
אני מתה
אנונימית
נו אז מה זה שאת בדיאטה כל הבית צריך לסבול? אני גם בדיאטה ואמא שלי קונה מלא שטויות ופשוט צריך לשמור על איפוק.
שואל השאלה:
אבל מה הקשר כל הבית ? אמרתי לה לא לקנות* לי*
אבל מה הקשר כל הבית ? אמרתי לה לא לקנות* לי*
אנונימית
את אכלת מרצונך יכלת שלא לאכול זה לא אשמתה
שואל השאלה:
אבל אי אפשר לא לאכול את זה זה מול העיניים
אבל אי אפשר לא לאכול את זה זה מול העיניים
אנונימית
באותו הנושא: