10 תשובות
אם את בדיאטה את יכולה לבחור אם לקחת מהגלידה או לשמור על עצמך מלהתפתות. זה לא אשמת אימא שלך בסיפור הזה, את זאת שעושה דיאטה ורוצה להשקיע בעצמה לא היא.
4AM
נהנים פעם אחת
אל תגיד שאת לא סובלת אותה כי את לא יכולה בלעדיה זה דבר ראשון
דבר שני לא הכריחו אותך לאכול וגם אם אכלת אני בטוחה שאת מהממת וזה בסד לפעמים לחרוג
שואל השאלה:
אבל היא שאלה אותי בטלפון אם אני רוצה ואמרתי שלא והיא עוד קנתה לכל אחד חבילה
אנונימית
היא ניסתה לעשות משהו נחמד הכל בסדר :)
אני מתה
אנונימית
נו אז מה זה שאת בדיאטה כל הבית צריך לסבול? אני גם בדיאטה ואמא שלי קונה מלא שטויות ופשוט צריך לשמור על איפוק.
שואל השאלה:
אבל מה הקשר כל הבית ? אמרתי לה לא לקנות* לי*
אנונימית
את אכלת מרצונך יכלת שלא לאכול זה לא אשמתה
שואל השאלה:
אבל אי אפשר לא לאכול את זה זה מול העיניים
אנונימית