6 תשובות
אל תתפסי אותי במילה אבל אני חושב שאמרו לנו שמי שמכוון על תפקידים כאלה בצבא אז להגביר ערבית בתיכון כי זה חשוב בשביל להתקבל לתפקידים כאלה.
שואל השאלה:
אני מגבירה ערבית
אז נראלי שזה מעולה. אני מקווה שמישהו פה שבצבא או מבין לפחות בדברים כאלה, יענה לך יותר ויוכל לעזור לך. אם לא אז תפני לאיזה קרוב משפחה או מישהו כזה שמבין. שיהיה המון בהצלחה(:
בתקופת המודיעין תבקשי מיונים לחיל המודיעין
מה הדפר והקבא שלך?
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין לא הודיעו לי רק היום עברתי את הצו ראשון