התחברות
הרשמה
אני מתגייסת ב3.8 לאיסוף קרבי ואני רוצה לרדת מזה, ולהיות רכזת גיוס ושיבוץ פה קרוב לבית יומיות בסבבה. להתקשר למיטב מחר או
לחכות לגיוס שלי ולחתום ויתור?
6 ביוני 2021, 20:25
גיוס
תשובה אחת
עדיף לטפל בזה לפני הגיוס, תפני למיטב
L
La Zorra
באותו הנושא:
קיבלתי שיבוץ לאיסוף קרבי אבל אני רוצה קרקל מה לעשות?
מישהו שבאיסוף קרבי או מכיר מישהו באיסוף קרבי?
אם אני מתגייסת ביולי לכמה זמן אני מתגייסת (לא קרבי )
מתגייס לאיסוף קרבי היום, תיק 95 ליטר יספיק?
אם אני רוצה להתגייס לאיסוף קרבי אני צריכה ללכת ליום המאה?
איזה נשק יש לטירונים באיסוף קרבי? ובהנדסה קרבית?
אם אני מתגייסת לאיסוף ובאותו יום יש גם גיוס של תותחנים יתנו לי לעבור לשם?
אם התגייסתי להיות תצפיתנית במסע כומתה תהיה לי כומתה מנומרת או הרגילה של איסוף קרבי?
לוחמי איסוף קרבי שבסיירים, יש כאן?
מה אתם אומרים על יחידת איסוף קרבי?(זו יחידה של מודיעין בשטח, שילוב של חי"ר ומודיעין) מה אתם מעדיפים חיר או איסוף קרבי?
מישהו מתגייס ב13 לאיסוף קרבי?