6 תשובות
שואל השאלה:
זה לא ייסגר לי או יפול?
אנונימית
זה יפול.
אני פשוט ישנתי עם פלסטר על זה.
כן, אם אני לא טועה אז יש את הנזם עצמו שזה העגיל ואז עיגול קטנציק שמתחבר אליו שהוא בעצם הסוגר
מה שאני מכירה נראה ככה אבל כנראה שיש נזם גם בלי סוגר כמו שאמרו מעלי...
שואל השאלה:
בטוח?
אנונימית
אין לנזם רפואי סוגר.
אני לא חושבת שנקודה בכללי יש סוגר.
שואל השאלה:
זה לא העגיל יש לי עגיל נקודה רפואי
אנונימית
באותו הנושא: