15 תשובות
לדעתי לא
אנונימית
אני אישית התנשקתי כשהייתי שיכורה, לא הייתי יציבה וכל שנייה מעדתי, זה כיף אבל יותר כיף כשאת פיקחת. אבל מה שכן- אמאלה ההרגשה להתנשק שאת שיכורה זה כאילו באמת איבדת את כל החושים שלך (בקטע טוב).
שואל השאלה:
^ בקטע טוב כאילו? כי אומרים שזה מרגיש כזה כאילו את בעננים
^ בקטע טוב כאילו? כי אומרים שזה מרגיש כזה כאילו את בעננים
חדמש שכן
הכל כשאת שיכורה יותר כיף
נודר שכן זה יותר כיף
לא יודעת אם זה כיף זה לעשות משהו בלי מודעות עצמית
איזה שטויות אתה רושם יש בנות שהן שותות לא עכשיו עבאד והן בשליטה על עצמן הן יודעות מה הן עושות ולשכב בסטלה הכי כיף
אני חושב שאת צריכה להיות בשליטה תמיד שאת עושה כל סוג של משהו מיני
בנות שהן ממש מחוקות לא מצליחות בקושי לעמוד אז לזרום עם גבר הן לא יצליחו
הכי כיף לזיין כשאתה צלול אבל בסטלה טבעית
להיות מסטול טבעי
להיות מסטול טבעי
אנונימי
כל עוד את לא מקיאה אל תוך פיו של אהוב ליבך, ולא נמצאת בבלאקאאוט ושוכחת את הנשיקה למחרת, אין ממש הבדל.
לדעתי כן.
כשאני שיכורה/מסטולה אני נהנת יותר, בכללי גם בסיטואציות מיניות זה ככה אצלי.
אבל בתכלס זה הכי כיף עם בן אדם שאת באמת רוצה, סאחית או לא.
כשאני שיכורה/מסטולה אני נהנת יותר, בכללי גם בסיטואציות מיניות זה ככה אצלי.
אבל בתכלס זה הכי כיף עם בן אדם שאת באמת רוצה, סאחית או לא.
ממה שראיתי עד עכשיו אף אחד פה לא התנשק כשהיה שיכור.
תתפלא מאמי
באותו הנושא: