5 תשובות
מועבט זה סוג מסוים של ערק.
4AM
כן
זה באמת ישיבה או חפלה
לא יודעת אולי יש גם משקה לפי תשובות שראיתי פה אבל זה אומר במקור ישיבה כמו מסיבה
מועבט זה ישיבה עם אלכוהול ומוזיקה
יש קוקטיל שהוא שילוב של ג'ין וטוניק שקוראים לו מועבט, על שם המונח הזה, באנגלית קוראים לקוקטייל הזה "ג'ין אנד טוניק"
זה כן משקה אבל זה לא בדיוק סוג של ערק זה סוג של קוקטיל לא יודע מי נתן לו את השם הזה