6 תשובות
לא
כל שנייה היו חופרים לה והיא הייתה מפספסת את כל הילדות
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית
לא, הייתי רוצה שהם יחיו חיים נורמאלים לא משנה כמה זה נראה יותר "כיף" אבל אם זה מה שהם ירצו אז כמובן שאחשוב על זה...
אם הם רוצים יש הרבה אנשים שזה החלום שלהם מי אני שאמנע מהם
זה תלוי כמה קטנים הם אבל
לא, עדיף ישתתפו בנשיונל גיאוגרפיק. זה מעשיר.
ממש לא ,זה ידפוק לי את כל החינוך שלהם וכל הילדות שלהם