6 תשובות
כן למה לא תהני
אנונימית
זה גם סרט וכל אחד עם עצמו כזה
אנונימית
לעע
את תסבלי
שואל השאלה:
אבל גם הקראש וגם בנות שהיו חברות שלי ואני לא סובלת איתי באותו האולם ואחרי כל זה אני יושבת לבד
אבל גם הקראש וגם בנות שהיו חברות שלי ואני לא סובלת איתי באותו האולם ואחרי כל זה אני יושבת לבד
אנונימית
פשוט תלכי אם את לא תזרמי את לא תוכלי להכיר חברים חדשים
באותו הנושא: