התחברות
הרשמה
אם אני מתנתקת מהאפל איידי שלי באייפון זה ימחוק לי דברים שעל הטלפון?
אני רוצה להתנתק ולהתחבר לחשבון אחר שלי כדי לראות מה יש שם
אחרי זה אני אחזור לחשבון הרגיל
5 ביוני 2021, 23:57
Apple
אייפון
iphone
AppleID
2 תשובות
לא כאלו אני פתחתי לעצמי אפל אי די חדש כי האפל אי די הישן שלי היה על שני מחשירים בבית אז שיניתי וזה שמר הכל כאלו גם אם תתחברי לישן הכל ישמר לך
ל
לא החלטית:/
לא
תהני
פ
פיטר מת #2
באותו הנושא:
אחרי כמה זמן שיחת טלפון באייפון מתנתקת?
באייפון האפל מיוזיק נכלל כבר בתוך האייפון או שצריך להוריד אותו מהאפל סטור וזה עולה כסף?
האפל מיוזיק באייפון בתשלום?
שכחתי את האפל איידי בטלווזיה הצילו
אם אני מתנתקת מטפל איידי שיש לי עכשיו ועוברת לאחר מה יקרה?
אם אני עושה לאייפון איפוס זה מוחק גם את האפל איידי והכל נכון?
אם אני מתנתקת מהאפל אדי שלי זה מוחק לי את האפליקציות וכל זה?
כדי להוריד אפליקציה באפסטור אז צריך לרשום את הסיסמה של האפל איידי?
שלחתי לאפל שיאפסו לי תסיסמה של האפל איידי כמה זמן זב לוקח?
אם אני מתנתקת מחשבון אפל איידי ופותחת חדש נמחקים לי כל האפליקציות והתמונות?
למה האפל מיוזיק הזה באייפון עולה כסף ?