2 תשובות
לא כאלו אני פתחתי לעצמי אפל אי די חדש כי האפל אי די הישן שלי היה על שני מחשירים בבית אז שיניתי וזה שמר הכל כאלו גם אם תתחברי לישן הכל ישמר לך
לא
תהני