3 תשובות
הפוך כן, אבל זה אני לא בטוח
כמובן
אם זה בשביל למנוע תאונה אז בטוח לא- כאילו נגיד שמישהו בצומת t פונה שמאלה אז אתה בולם למרות שיש לך זכות קדימה.
אבל אם סתם נתת זכות קדימה למרות שאתה אמור לנסוע אז אתה דיי מעקב את התנועה.
יש מצב יפסלו אני בספק נראלי שתעבור והוא ירשום לך על זה משהו בהערות על הטסט
אבל אם סתם נתת זכות קדימה למרות שאתה אמור לנסוע אז אתה דיי מעקב את התנועה.
יש מצב יפסלו אני בספק נראלי שתעבור והוא ירשום לך על זה משהו בהערות על הטסט
אנונימי
באותו הנושא: