4 תשובות
כל פעם שמשעמם לי אני מציירת משהו על נושא שבא לי
תציירי
להסתכל על חפצים ולהמציא סיפור מצחיק, דוגמה:
אתמול אכלתי סרגל
מה??
כן, הוא היה מאוד טעים, חבל שלא היה לי מלח..
אני אישית מעדיף מרקרים בתוספת מחק אבל אוקיי..
לצייר קוביות כאלה על המחברת , לנסות לתייר ציור של ריבוע תלת ממדי כזה , את יכולה גם לנסות לצייר חלום שהיה לך אן להתחיל לכתוב יומן...3>