4 תשובות
כל פעם שמשעמם לי אני מציירת משהו על נושא שבא לי
תציירי
להסתכל על חפצים ולהמציא סיפור מצחיק, דוגמה:
אתמול אכלתי סרגל
מה??
כן, הוא היה מאוד טעים, חבל שלא היה לי מלח..
אני אישית מעדיף מרקרים בתוספת מחק אבל אוקיי..
אתמול אכלתי סרגל
מה??
כן, הוא היה מאוד טעים, חבל שלא היה לי מלח..
אני אישית מעדיף מרקרים בתוספת מחק אבל אוקיי..
לצייר קוביות כאלה על המחברת , לנסות לתייר ציור של ריבוע תלת ממדי כזה , את יכולה גם לנסות לצייר חלום שהיה לך אן להתחיל לכתוב יומן...3>
באותו הנושא: