13 תשובות
לספר להורים. זכותם לדעת מזה וחובתם לעזור לך
נשמע שכן, ממש חשוב לספר להורים כדי לקבל טיפול. מוזמנת לדבר איתי :)
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם הם יאמינו לי נראלי הם יחשבו שזה סתם שטויות כי תמיד שאני לידם אני אוכלת רגיל
אני לא יודעת אם הם יאמינו לי נראלי הם יחשבו שזה סתם שטויות כי תמיד שאני לידם אני אוכלת רגיל
אנונימי
תספרי להם הכל. לא יאמינו בכלל? לכי לבד למרפאת מתבגרים של העירייה. אצלי יש גם דבר כזה
שואל השאלה:
koenigsegg^ אבל אני ממש קטנה
koenigsegg^ אבל אני ממש קטנה
אנונימי
בת כמה?
שואל השאלה:
13 (עוד חודשיים 14
13 (עוד חודשיים 14
אנונימי
נשמע לי מספיק בוגר לזה. חוץ מזה, אני מסכים לגמרי עם נואשת לחברים
שואל השאלה:
אוקיי תודה, ומה זה מרפאת מתבגרים של העירייה?זה עולה כסף?איך אני מבררת איפה זה?
אוקיי תודה, ומה זה מרפאת מתבגרים של העירייה?זה עולה כסף?איך אני מבררת איפה זה?
אנונימי
קודם תמצי את העניין עם ההורים שלך. זה עוד לא על הפרק. במקרה הכי גרוע, תחפשי באינטרנט. מוזר שמעולם לא חילקו לך פלייר של זה בכיתה
בעיר שלי יש מרפאת מתבגרים בחינם, עם סודיות וללא עלות
שואל השאלה:
טוב , ממש תודה
טוב , ממש תודה
אנונימי
קיבלתי פלייר בווטסאפ לפני כמה ימים