41 תשובות
אין לך שום וירוס פשוט אל תלחצי על זה
שואל השאלה:
מה-
אבל זה אומר לי שיש
תעשה סריקת וירוסים, ואם המחשב הוא windows 10 אז בדרך כלל הוא אמור לנסות לעזור לך להשתלט על הוירוס ולהציל את המחשב ולעשות פעולות שימנעו מהוירוס לעשות משהו.
אני יכולה לנסות לבדוק בשבילך מה זה אומר ומה לעשות
זה אומר שיש לך בשביל שתחלצי על זה ואז באמת יהיה לך וירוס. את מוזמנת ללחוץ על הסקאם הזה אם את רוצה
שואל השאלה:
טוב כבר לחצתי....
שואל השאלה:
ואין לי מושג איזה ווינדוס יש לי
די בטוח ש10(אין 11 נכון?)
או 8
אחלה החלטה. הכי טוב להאמין לכל דבר בלי לפקפק
איפה הופיע לך ההודעה? מהמחשב עצמו או מאיפה?
שואל השאלה:
מהמחשב עצמו בצד שמאל
זה כתב כזה למעלה בהודעה - "הגנה מפני וירוסים ואיומים"?
שואל השאלה:
אני לא זוכר...):
שואל השאלה:
אני אתן לזה לצוץ שוב שנייה אם זה יקרה
מה זה אומר מהמחשב עצמו? על המחשב עצמו יש מיליון ואחת תוכנות שיכולות גם להציג לך הודעות על הדסקטופ ויכולות גם לגרום להודעה להיראות כמו הודעה של ווינדוס. עצם הניסוח 'זוהה נגיף 5' נשמע פשוט מפגר ואני לא מבינה איך אפשר ללחוץ על זה
ד"א הנעצים שה"אהובים שלך" עושים לך נובעים מהדיסלייקים שאת עושה לי
שואל השאלה:
אם אני אעשה איקס זה יעלם לי??
ועכשיו זה הופיע אני יעתיק לכם את מה שכתוב:

"המחשב שלך נגוע בווירוס מסוכן
לחץ על "נקה את המחשב" כדי להסיר את כל הנגיפים

המערכת נגועה
לחץ כאן לניקויי
קישור כלשהו
וקרא עוד
פשוט תסגרי את זה ואל תלחצי על זה.
לא לוחצים על שום סקאם שכותב לך "וירוס מסוכן" חחח.
ניקוי במקרה הזה = ההפך הגמור
לך להגדרות ואז לעדכון ואבטחה ואז תלך לאבטחת ווינדוס יהיה מימין, ויהיה כל מיני אפשרויות תבחר באבטחת מכשיר ואז יופיע הגנה מפני וירוסים ואיומים למעלה ותעשה סריקה מהירה
אה אוקיי תנסה ללחוץ איקס פשוט ותעשה את הסריקה לוודא מהווינדוס עצמו
ושאלה הורדת איזה משהו לאחרונה למחשב או משהו?
שואל השאלה:
כן, פופקורן טיים
למה?
ואם אני יעשה סריקה מה זה יועיל לי? אמרת לי לא לעשות כלום
ותודה שאת עוזרת לי עדיין
היא לא צריכה במודע להוריד משהו בשביל שמשהו ירד למחשב שלה
שואל השאלה:
טוב אני לוחץ איקס
כן אבל לסרוק מהמחשב עצמו לוודא, אמרתי לעשות איקס כי אולי כן יש וירוס או התוכנה עצמה מנסה לגרום לך ללחוץ על זה ואז זה יוריד וירוס.
עכשיו פופקורן טיים זה תוכנה קצת בעייתית אני אישית כשהורדתי אותה לא הצלחתי לסגור אותה אז פשוט מחקתי וגם יש איזה משהו בתוכנה שהאקרים יכולים לגלות את המיקום שלך ואת ה-ip וזה לא יהיה טוב אלא אם אתה מוריד תוכנה שמראה ip אחר
ובכיף אני יודעת איך זה וירוסים וחרא אחר עדיף לא להיתקל באחד
היא לא צריכה למחוק את הפופקורן טיים. כנראה שיש לך בעיה במחשב אם התוכנה לא נסגרה אצלך. ושום האקר לא יוציא את הip שלה מהפופקורן טיים חחח. (גם אם מישהו ימצא אותו המקסימום שהם יעשו איתו זה לאיים עליה ולנסות להוציא ממנה כסף, מה שכנראה יעבוד להם במקרה הזה :^) )
שואל השאלה:
):
אוקיי אז איך סורקים את המחשב?
אין לי בעיה במחשב זה קרה לעוד חברים שלי.
וכן האקרים כן יכולים להוציא משם ip עדיף פשוט לא להסתכן
לא אמרתי שהיא צריכה למחוק את הפופקורן טיים פשוט לוודא שהכול סבבה
לכי להגדרות ואז לעדכון ואבטחה ואז תלכי לאבטחת ווינדוס יהיה מימין, ויהיה כל מיני אפשרויות תבחרי באבטחת מכשיר ואז יופיע הגנה מפני וירוסים ואיומים למעלה ותעשי סריקה מהירה
מה האקר יעשה עם הip שלך? :^)
שואל השאלה:
טוב תודה רבה
שואל השאלה:
זה סורק לי עכשיו
האקר יכול לכפות על חיבור, להשתלט על הטלפון שלך ולגנוב את המידע שלך.
שואל השאלה:
אה ובסוף לא לחצתי איקס ללחוץ?
כן תלחצי איקס
שואל השאלה:
והסריקה הסתיימה וזה אומר שלא נמצאו איומים חדשים
מה לעשות?
מפחיד. והכל בגלל פופקורן טיים?
המיקום שאפשר להוציא מכל התמונות שאת מעלה לרשת לא מפחיד אותך? או כל אפליקציה אחרת שגונבת לך את המידע? או שזה ספציפית פופקורן טיים?
לנשום עמוק ולהשתמש בהיגיון בריא :^)
שואל השאלה:
לחצתי חח זה בסוף היה פרסומת למשהו מחוץ לארץ שקשור במחשבים
תודה רבה לכם(:
אם לא נמצאו איומים אז הכול טוב
בכיף! תמשיכי להנות וללחוץ על פופאפים שקופצים לך במחשב. יום אחד את תלחצי ותופיע לך הודעה שלא יהיה עליה איקס :o את תיהיי חייבת לעקוב אחרי ההוראות שיתנו לך בשביל להיפטר מההודעה המעצבנת וככה עובדים על אנשים ממש תמימים
שואל השאלה:
הידד
kero
אני לא מעלה תמונות לרשת כי אני בדיוק יודעת מה יכול לקרות, ואני משתמשת בדברים שחוסמים מאפליקציות לגלות מידע וכן מפופקורן טיים האקרים יכולים לעשות את זה רק אומרת, לא אמרתי למחוק אותו וזה רק אמרתי עובדה וזהו יאללה ביי