7 תשובות
שואל השאלה:
עכשיו התחילה לי כאב בטן
אנונימית
זה עדיין התופעות לוואי, אם זה לא עובר תוך כמה ימים לכי לרופא/ה
אולי כן ואולי את באמת מצוננת בלי קשר
קיצר חכי לראות כמה ימים
זה תופעות לוואי
למה אתם מחליטים שאף סתום זה תופעת לוואי לחיסון?
זו קביעה רפואית ויכול להיות גם מקרה.
כן, זה תופעות לוואי, זה יעבור תוך כמה ימים
הגיוני