7 תשובות
שואל השאלה:
עכשיו התחילה לי כאב בטן
עכשיו התחילה לי כאב בטן
אנונימית
זה עדיין התופעות לוואי, אם זה לא עובר תוך כמה ימים לכי לרופא/ה
אולי כן ואולי את באמת מצוננת בלי קשר
קיצר חכי לראות כמה ימים
קיצר חכי לראות כמה ימים
הגיוני
למה אתם מחליטים שאף סתום זה תופעת לוואי לחיסון?
זו קביעה רפואית ויכול להיות גם מקרה.
זו קביעה רפואית ויכול להיות גם מקרה.
זה תופעות לוואי
כן, זה תופעות לוואי, זה יעבור תוך כמה ימים
באותו הנושא: