7 תשובות
כן, זה תופעות לוואי, זה יעבור תוך כמה ימים
אולי כן ואולי את באמת מצוננת בלי קשר
קיצר חכי לראות כמה ימים
זה תופעות לוואי
זה עדיין התופעות לוואי, אם זה לא עובר תוך כמה ימים לכי לרופא/ה
שואל השאלה:
עכשיו התחילה לי כאב בטן
אנונימית
הגיוני
למה אתם מחליטים שאף סתום זה תופעת לוואי לחיסון?
זו קביעה רפואית ויכול להיות גם מקרה.