4 תשובות
אני לא חושבת שאת קשה מדי או שאת עושה טעות אני חושבת שאת עושה שאת צודקת שאת לא חוזרת איתה לקשר
גם אם היא לא עשתה לך משהו שמצריך לריב עליו ואת הרגשת את מה שהרגשת זו סיבה מספיק מוצדקת לדעתי בשביל לנתק קשר כי אם זאת באמת הייתה חברות אמיתית לא היית צריכה להרגיש ככה אפילו שנייה ואת לא צריכה לחזור להרגיש ככה עכשיו
גם אם היא לא עשתה לך משהו שמצריך לריב עליו ואת הרגשת את מה שהרגשת זו סיבה מספיק מוצדקת לדעתי בשביל לנתק קשר כי אם זאת באמת הייתה חברות אמיתית לא היית צריכה להרגיש ככה אפילו שנייה ואת לא צריכה לחזור להרגיש ככה עכשיו
אנונימית
לפי מה שאת מתארת היא לא נשמעת חברה טובה אם היא גם גונבת ממך כסף ואתן רבות הרבה רק בגלל שאת לא עושה את מה שהיא מבקשת. היא פשוט אחת מהחברות האלה שצריכות אותך מתי שאין להן אף אחד. תעמדי על שלך ואם את רואה שהיא מתחילה לריב איתך אל תוותרי לה ותשמרי יותר טוב על הכסף שלך.
יואו היה לי בול אותו סיפור כמוך. אני לא חושבת שאת קשה מדי. אין טעם שתמשיכי להיות בחברות ועוד חברה הכי טובה שמתנהגת כאילו היא מעלייך וגורמת לך לבקש סליחה על שטויות כאילו את הכלבה שלה. תזרקי איתה לאלף עזאזל, היא עוד תחזור אלייך על ארבע כשהיא תראה שכבר לא אכפת לך שהיא כועסת על שטויות ואם היא לא זו כבר בעיה שלה שתיחנק
שואל השאלה:
זהו שהיא התקשרה אליי המון זה למה אני מתלבטת
זהו שהיא התקשרה אליי המון זה למה אני מתלבטת
באותו הנושא: