14 תשובות
לאכול
לאכול אבל לא משהו כבד מידי
שואל השאלה:
בלי לאכול
מה בלי לאכול
לאכול קרח (זה לא משמין כי זה מים וזה כמו אוכל )
לאלא שלא תתחיל לאכול קרח או להרעיב את עצמה זה לא יעזור לה בכלום.
את רעבה? תאכלי.
ללעוס מסטיק/ לשתות מים
אבל עזבי את זה
עם את רעבה תאכלי!!!!
שואל השאלה:
סבבה אני אנסה קרח ומסטיק תודהה
בסדר תיהי מטומטמת אבל אל תתחילי לבכות אבל שאת מתחילה לחטוף סחרחורות ובחילות ושאת לא יכולה לעמוד ומתחילה להתעלף בהצלחה בחיים
שואל השאלה:
את אפילו לא יודעת כמה קשה בשבילי לאכול זה פשוט סבל אז בקשה בלי תגובות כאלה
sussy baka^
חיים לא נראלי שאתה מבין כלכך על מה אתה מדבר לא עברת את זה אז אני לא שופטת אותך
סבבה אני לא עברתי שום דבר בחיים שלי כי ילדה בת 12 בסטיפס אמרה לי.
אנונימית1125, אז מה את רוצה שאנחנו נעשה? נעודד אותך לא לאכול? אני ממש לא רוצה שאנשים אחרים יכנסו למצב הזה יש המון פתרונות אחרים
לשתות חצי ליטר לפני כל ארוחה וזה יעזור