התחברות
הרשמה
וואי, זוכרים את התקופה הזאתי שאמרנו, "גם ב2022 נישאר במצב שאנחנו היום, ואולי אפילו יותר גרוע"
וסתכלו איפה אנחנו היום
4 ביוני 2021, 18:27
זיכרון
3 תשובות
ב2021?
H
Happy Soviet Man
נו? באופן אישי כאילו?
אני די באותו מקום
O
One way
כן אה איזה קטע
D
Drella
באותו הנושא:
זוכרים את התקופה שהיו פה קוקי מנסטר, הפיל, מי מייסלף אנד איי, מארון 5 וכאלה.. אהבתם את התקופה הזאת בסטיפס?
זוכרים את התקופה הזאת שכולנו היינו בני עשר וחשבנו שמיקמק זה מגניב?
זוכרים את התקופה הזאת
זוכרים את התקופה שהייתם במשמרות זהב?
וואי בא לי לחזור לתקופה הישנה הזאת
וואי מי זוכר את התקופה הטובה הזאת? (אקולוקו)
זוכרים את התקופה הזאת? :(
זוכרים את התקופה הזאת שלא היה אפשר לצאת מהבית בגלל ליצנים שמתחבאים בשיחים?
יואו זוכרים את התקופה הזאת של סטיפס מבוגרים ? מי פה ותיק וזוכר את זה חחח
זוכרים את התקופה הזאת
זוכרים את התקופה הזאת